fredag 28. november 2008

Kilder til underholdning

Som nevnt i forrige ukes anbefaling skulle jeg komme med en oppfølgerpost med litt detaljer om hvor man får tak i herligetene. For hvordan får man enkelt og billig tak i alle de fine tegneseriene og bøkene som finnes der ute?

Selv er jeg fan av amazon, av flere årsaker, men først og fremst på grunn av utvalg og pris. Skal jeg ha tak i noe spesielt, eller mange bøker/tegneserier, handler jeg på amazon. Til og med når frakta legges på prisen sparer jeg fort mange hundrelapper.

Det finnes også bra norske butikker som både har netthandel og vanlige butikker. Outland finnes i flere byer, mens Avalon nå kun er i Trondheim (så vidt jeg vet, men tilstanden på nettsida gir meg bange anelser). Det er rett nok litt dyrere å handle hos disse enn på amazon, men på den annen side er det kjempekos å gå mellom hyllene og kikke :)

Det de fleste ikke tenker på er at alle bokhandler kan (og vil?) bestille det du vil ha, men regn med at personalet ikke kommer til å henge helt med og at det kan bli litt dyrere og ta lengre tid enn hos spesialistene.
---

Ingen kommentarer: