tirsdag 8. april 2008

Mer film

Noen filmer er - ikke akkurat kjempebra - men de har noe eget som gjør at de synker dypt inn og dukker opp i bevisstheten lenge etterpå.

Deep Rising er (var?) en slik film. Det er en evighet siden jeg så den, og inntil i dag var jeg faktisk ikke sikker på hva den het :P
Eneste jeg huska var at hovedpersonen i Deep Rising også var hovedperson i Hair (Treat Williams)...

Må se om jeg ikke får sett den igjen snart (de har den på Amazon til ca 50-lappen).



Og så et lite malapropos: Jeg har sett to filmer i det siste som jeg vil fraråde alle og en hver å se på det sterkeste. Vi snakker usympatiske rollefigurer, usannsynlig/uforståelig plot og ubegripelige handlinger. Så ikke se denne (selv om det er roboter i den) eller denne (roboter her også :). Du er herved advart!

Ingen kommentarer: