tirsdag 16. oktober 2007

(Ikke akkurat) matchbox

Det er liten sjans for at jeg noensinne kommer til å eie min egen dragster, om jeg da ikke kjøper en i skala 1:X.

Det er noe med fine modellbiler som får guttungen i meg til å glise bredt og begynne å legge planer for hvordan jeg skal få kloa i de! Planene har som mål å rettferdiggjøre å legge gryna i noe som i beste fall er nips, samt å overtale min kjære om a) dette er en god investering, og b) den fortjener en (synlig) plass i stua. :P

En åpenbart umulig oppgave :)

Bilen på bildet er Big Daddy Don Garlits sin Swamp Rat III i skala: 1:18, til den nette pris av $109.95. Til opplysning så er vanlige Hot Wheels/Matchbox-biler i skala ca. 1:64.

Det er lov å drømme! Sjekk GT Scale Model Cars for flere biler, dragstere med mer.

Ingen kommentarer: