torsdag 25. mars 2010

Vårens tegneserier - del 1

Funnet og lånt på biblioteket:

Doom Patrol: The Painting That Ate Paris, skrevet av Grant Morrison. Interessant som eksempel på sen 80-tallspsykedelia i tegneserieform, men jeg vet ikke om det er noe jeg ville kjøpt.

Ex Machina: Smoke Smoke og Power Down, som er henholdsvis vol 5 og 6 av en pågående serie. Ikke noe jeg vil anbefale uten forbehold, men er du interessert i en politisk ladet superhelttegneserie uten tradisjonelle superhelter og -skurker er den verdt en titt. Nydelige tegninger!

DMZ: On the Ground. Første volum av serien, forholdsvis interessant. Ingen superhelter her.

28 Days Later: The Aftermath, utfyller filmen 28 Days Later. Kan godt ignoreres - du går ikke glipp av noe spesielt.

Og til slutt: The Walking Dead 10: What We Become. Jeg har akkurat råkjørt gjennom vol 1 til 9, og kunne ikke la være å låne med meg 10ern. Kan anbefales hvis du er mer enn middels glad i alt som er zombierelatert.

Disse ble som sagt lånt på biblioteket og var gjennomlest på en drøy uke - kostnad kr 0!

:)
---

Ingen kommentarer: